اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم

اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است. همچنین باید توجه کنید که پایه و اساس اتاق فرار، معما است و در تمامی ژانر های اتاق فرار شما میبایست معما حل کنید. همان طور که اشاره شد، «زمان» یک عنصر مهم و تقریبا یک پایه ثابت در تمامی اسکیپ روم‌ ها است. بنابراین در برخی از بازی‌ها با استفاده از عنصر زمان، در کنار طراحی یک محیط مناسب و یک خط داستانی جذاب، فضایی برای ترشح آدرنالین شرکت‌‌کنندگان مهیا می‌کنند.

از ورزش‌های دسته‌جمعی مثل بسکتبال و والیبال و شنا گرفته تا کافه و رستوران و باغ. اما اگر گاهی دلتان کمی هیجان بیشتری خواست، پیشنهاد پینورست به شما اتاق فرار است. ممکن است تا به حال اسم این بازی جذاب را نشنیده باشید؛ یا حتی آن را تجربه کرده باشید. این بازی‌ها معمولا از نظر تعداد افراد شرکت‌کننده انعطاف‌پذیر هستند. همان طور که اشاره شد، نوع اتاق فرار و ژانر و سناریوهای که در آن طراحی شده اند، به گیم مستر که همان مدیر مجموعه و بازی می باشد بستگی دارد. به عنوان مثال در برخی از اسکیپ روم ها سناریو نیکلاس تسلا ممکن است اجرا شود و در برخی بیشتر تمرکز روی وحشتناک بودن فضا بوده و برخی مجموعه از ترس و وحشت و ماجراجویی را ارائه می دهند.

اتاق فرارهای مرتاض، مجنون، لیمیا، دهکده مرگ و اغما از اتاق فرارهای این مجموعه­ است. سناریوی اتاق فرار راز به این صورت است که شما و دوستانتان باید راز یک قتل خانوادگی که ۱۰ سال پیش اتفاق افتاده را به کمک یک وکیل حل کنید. برای این بازی، باید حداقل ۴ و حداکثر ۱۰ نفر باشید تا بتوانید این معمای ترسناک و رازآلود را حل کنید. وقتی صحبت از تفریح با دوستانمان می‌شود، گزینه‌های روی میز زیادی وجود دارد.

اتاق فرار وحشت قبر

اما تفاوت اصلی آن‌ها با اتاق فرارهای امروزی در خط داستانی، تم و شکل بازی، قوانین و… بود که بیشتر می‌توان آن‌ها را الهام‌بخش اتاق‌ فرار‌های امروزی دانست. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند.

اتاق فرارهای اصفهان

اتاق فرار مثل تمام دیگر تفریحات موجود در جهان یک هدف جامع دارد، سرگرم کردن و ساختن لحظات لذت بخش. پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد.

اتاق فرار بی بازگشت

مدت‌زمان بازی در اسکیپ روم اسکیپ لند ۷۰ دقیقه و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۶ بازیکن است. محدوده سنی افراد شرکت‌کننده از ۱۵ سال به بالاست و مخاطب آن نیز آقایان و بانوان و نوجوانان‌اند. محدوده سنی آن‌ها هم از ۱۸ سال به بالا و تعداد نفرات این بازی ۴ تا ۷ نفر است. این مجموعه مساحتی در حدود ۱۷۰ متر دارد و از امکانات آن می‌توان به وجود عکاسی تخصصی، سرویس بهداشتی، پارکبان، نمازخانه و راهنما اشاره کرد.

اگر تجربه بازی کردن در اتاق فرارهای تهران را دارید، در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. اتاق فرار بازگشت آنابل با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است. این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند. این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است. سرقت از بانک از بازی‌های مهیج مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۸۰ درصد است. شما در این بازی به‌عنوان تیم سارق حرفه‌ای وار بانک می‌شوید و باید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید.

توی این بین، اتفاقات عجیب، هیجان انگیز و گاهی ترسناک برای شما و تیمتون می‌افته که لذت بازی رو چند برابر می‌کنه. تاریخچه ابداع اسکیپ روم توی ایران هم به سال 1395 مربوط می‌شه که اولین اتاق فرار تهران تاسیس شد. بعد از اون در شهرهای دیگه توسعه پیدا کردن و در حال حاضر صدها بازی در تهران و سایر شهرهای دیگه با بازی‌های متنوع ارائه شدن که روز به روز هم بر تعدادشون اضافه ادامه بحث می‌شه.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار