اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

اگر موفق به آزاد کردن روح این دخترک نشوید، به ناچار یکی از اعضای جوانتان کشته می‌شود! هزینه تجربه این سناریوی وحشتناک و پراسترس، نفری ۸۵هزار تومان است. سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید. شما و دوستانتان یک تیم کاراگاهی هستید که سعی دارید نسل بشر ادامه‌­دار باشد؛ متاسفانه یک بیماری خطرناک شیوع پیدا کرده و خیلی‌­ها را به کام مرگ کشانده است.

اما بازی از این قرار است که شما در یک خانه متروکه و قدیمی دست‌وپابسته در یک گوشه ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا جان خود را نجات دهید. داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است. در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به اکنون این لینک را کلیک کنید آن‌ها منتقل می‌کنند. شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند.

اتاق فرار ناخواسته

علاوه بر اسکیپ‌رومهای فضای واقعی، دیگر محصولات ما مثل اسکیپ‌آنلاین یا همان اتاق فرار آنلاین، اسکیپ باکس یا همان بوردگیمی با تم اتاق فرار و همچنین بازیهای شهری محیطی و بازیهای شخصی‌سازی شده با نام پازل پارتی حاصل تلاش تیم ما تا به امروز بوده است. اتاق‌های فرار در ایران زیرنظر انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند و مجوز این فعالیت در قالب باشگاه بازیهای فکری و اتاق فرار توسط ادارات ورزش و جوانان استان‌ها برای متقاضیان صادر می‌شود. اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است.

اتاق فرار تهران

اگر از فیلم دیدن و زندگی در دنیای افسانه‌ای قصه‌ها خسته شدید و به دنبال یک هیجان جدید هستید، اتاق فرار می‌تونه یک انتخاب عالی براتون باشد. یک روز در هفته رو انتخاب کنید و رزرو اتاق فرار با تخفیف رو انجام بدید. بعد از اون وارد یک بازی واقعی خواهید شد که از تمام فیلم‌های ترسناک یا ماجراجویی که تا به حال تماشا کردید جذاب‌تره.

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

رویه اسکیپ روم به این صورت است که گروه شما وارد فضایی کاملاً واقعی با داستان و معما و فضایی از قبل آماده شده می‌شود. یک پرسنل به‌عنوان گرداننده بازی تمام نکات را اعم از داستان، هدف نهایی بازی، قوانین مشخص هر اتاق فرار برای گروه شما بیان می‌کند. اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه. در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند.

اتاق فرار تطهیر

خود مجموعه ادعا دارد که این سناریو 85% درجه سختی دارد و ژانرش وهم آلود است. شما باید راز این قتل را کشف کرده و در کنارش از دست این قاتل بی‌رحم هم فرار کنید. برای این بازی که قرار است مو به تنتان سیخ کند باید ۴ تا ۷ نفر باشید و ۷۰ دقیقه وقت دارید.

  • این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.
  • داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است.
  • و یکی از محبوب ترین ژانرها در بین مخاطبان اتاق فرار ترسناک است.
  • قبل از اینکه تیمی برای بازی تشکیل دهید باید تصمیم بگیرید که دقیقا چه ژانری را می‌خواهید بازی کنید و کدام اتاق فرارهای تهران این ژانر را ارائه می‌دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار