اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا

محدوده سنی برای بازی در این مجموعه از ۱۵ سال به بالاست و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است. بازی و تفریح در اتاق فرار ایکس اسکیپ سالم و دوست‌داشتنی بوده و برای خانواده‌ها، دوستان، همکلاسی‌ها و همکاران تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیزی را به دست خواهد داد. مخاطب این بازی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۸ نفر است. تجربه هیجانی به‌یادماندنی را در اتاق فرار پلی اسکیپ تجربه خواهید کرد. شخصی به‌ نام آدام جانسون که پیرمردی جاه‌طلب و خبیث بود، با قتل سه نفر ثروت آن‌ها را در خانه خود مخفی و اجساد آن‌ها را هم در حیاط دفن کرده بود. ارواح افراد به‌قتل‌رسانده‌شده به‌دنبال حفظ ثروت ازدست‌رفته‌شان هستند.

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا

دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند. اتاق فرار زار، یکی از بهترین اتاق‌ های فرار تهران است که جوایز متعددی را هم از آن خود کرده است. داستان این اتاق فرار، روایتگر مراسمی واقعی در جنوب ایران است که تحت عنوان مراسم زار برپا می‌شود. تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند. برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

بهترین کله پاچه در تهران | خوشمزه ترین کله پاچه در تهران

چرا که سناریوی طراحی شده در اتاق فرار تنهایی، تلفیقی از ترس، اضطراب و حل معماهای پیچیده را برایتان تدارک دیده است. اگر از ساکنین شرق تهران هستید و به‌دنبال یک هیجان گروهی می‌گردید، اتاق فرار توهم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در مجموعه اسکیپ مستر، 10 اتاق فرار مختلف وجود دارد که هر کدام دارای سبک و موضوع‌های مختلفی می‌شوند. اگر شما نیز عاشق اتاق فرار باشید و بخواهید اطلاعاتی کسب کنید که اتاق فرار کجا خوبه؟ یا بهترین اتاق فرار در تهران کجاست!

در واقع شما در سال ۱۷۰۰ میلادی‌اید و باید با استفاده از این کشتی خود را به جزیره برسانید. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید.

البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. برایمعرفی بهترین اتاق فرارهای جنوب تهران، باید سری تخفیف اتاق فرار به شهرری بزنید. هانتد هاوس یکی از جذاب‌ترین اتاق فرار در تهران و سمت جنوب آن است.

این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند. مدت زمان بازی کالبدشکافی ۶٠ دقیقه و درجه سختی آن ۷ از ۱۰ می‌باشد. اتاق فرار کلبه وحشت با چند تا از دوستانتون تصمیم می گیرید سفری متفاوت به شمال کشور داشته باشید . ‎پس از رسیدن به کلبه و بعد از باز کردن درب با یک پیرمرد و پیرزن مهربان مواجه میشوید و خیالتان راحت میشود …. در واقع بهتر است از دست زدن به اکتورهای اتاق فرار خودداری کنید.

  • گیم مستر فردی است که در تمام طول اتاق فرار، زمانی که شما غرق در معماها هستید، شما را نگاه می‌کند و صدای شما را می‌شنود.
  • در ادامه به معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، شمال و جنوب تهران می‌پردازیم.
  • طبیعیه که وقتی این ژانر رو انتخاب می‌کنید، بخاطر ترسناک بودن داستان بازی کمی ترس تجربه کنید.
  • در کشور ما به علت استقبال بسیار زیاد از این نوع اتاق های فرار با ژانر ترسناک، سناریو های متعدد و گوناگونی در این زمینه طراحی شده اند.

در این مطلب لست سکند قصد داریم 10 تا از ترسناکترین اتاق فرارهای ایران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال اتاق فرار ترسناک می‌گردید، به ادامه متن بیایید. البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است.

مجموعه دنیای زیرین

به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است. اتاق فرار روانی در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است. گفته می شود بسیاری از ساکنین این هتل به سرنوشتی شوم و اسفبار دچار می شوند. راه پله هایی که به هیچ جا راه ندارند…درهای مخفی و اتاق های شکنجه.

اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید. اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید. اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی کنید. اتاق فرار شبح بازارچه از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک تئاتر تعاملی و هیجان‌انگیز و درجه سختی ۹۰ درصد است. شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار