آیا نصب دوربین مداربسته مجاز است؟

دوربین را کجا نصب کنید؟ پاسخ دهیم. بهترین نقاط پیشنهادی برای نصب دوربین مداربسته در منزل عبارتند از: درب جلویی و پشتی، پارکینگ ها، پنجره های دور از خیابان، پشت بام، ورودی حیاط خلوت و حیاط جانبی و پله های زیرزمینی. همانطور که ذکر شد، نصب و تعمیر دوربین مداربسته در محل و منزل و اجرای آن می بایست توسط افراد متخصص انجام پذیرد. بنابراین افراد متخصص باید اقدام به نصب دوربین دیجیتال کنند چرا که افراد عادی نمی توانند به خوبی از پس نصب آن بربیایند.

افراد معمولی نیز بدون داشتن مهارت زیاد به سادگی می توانند دوربین های انالوگ را نصب کنند. زیرا گاهی اوقات در منازل آپارتمانی ممکن است، سارق از واحد مسکونی همسایه شما وارد منزلتان شده باشد.بسیاری از مواقع سارقین برای ورود به منزل راه پشت بام را انتخاب می کنند. افرادی که به دکوراسیون خانه خود اهمیت میدهند معمولاً به سراغ دزدگیر بیسیم میروند؛ زیرا ظاهر زیبایی دارد و محیط را شلوغ نشان نمیدهد. وجود کوچکترین نقص فنی در نصب و یا تعمیر دوربین ها همانند نصب دزدگیر اماکن ممکن است بعدها ما را با مشکلات جبران ناپذیری مواجه سازد؛ از این رو شما می توانید از دانش و تجربیات فنی کاران ما در زمینه نصب و تعمیر دوربین مدار بسته در تهران استفاده کنید؛ زیرا هدف ما کمک و سرویس دهی به شما در زمینه خدمات گوناگون است. فکر ایجاد حفره در دیوارهای خانه برای سیم کشی جهت نصب دوربین مدار بسته ممکن است کمی نگران کننده باشد.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن

به همین خاطر نصب دوربین در مدرسه باعث شده تا دیگر نیاز به کنترل دائم دانش آموزان نباشد. در نظر داشته باشید که امتیاز دیگر پکیج های آماده به نصب دوربین مداربسته ارزان تر تمام میشوند و همچنین با استفاده بسته آموزش نصب دوربین مدار بسته ای که همراه پکیج ارسال میشود، میتوانید به راحتی خودتان سیستم دوربین مداربسته را نصب کرده و برای نصب هم هزینهای پرداخت نکنید. کارآموزان می توانند با کسب این مدرک به راحتی جذب بازار کار شده و به عنوان نصاب دوربین مدار بسته مشغول به فعالیت شوند. اگر آداپتور برق دوربین مداربسته در جعبه ارسالی موجود نیست، و یا شکسته است، با محلی که دوربین مدرابسته را خریداری کردهاید تماس بگیرید.

نصب دوربین مداربسته رستوران

با استفاده از این قابلیت میتوانید در کیلومترها دورتر از خانه یا محل کار از طریق گوشی تلفن همراه و یا لپ تاپ، تصاویر دوربین های مدار بسته نصب شده در خانه و محل کارتان را با استفاده از نرم افزار انتقال تصویر نصب شده روی سیستمتان، ببینید. علاوه بر بزرگی متراژ خانه تعداد فضا های خانه هم بر روی تعداد دوربین ها تاثیر می گذارد . اگر هم قصد نظارت بر محیط بزرگی را ندارید، یک سیستم دوربین مداربسته بیسیم (وای فای یا وایرلس) نیازهایتان را برطرف میکند. بسیاری از دوربین های مدار بسته قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR را ممکن میکنند.

با ما تا انتهای مقاله “ در هنگام نصب دزدگیر اماکن به چه نکاتی باید توجه کرد ” همراه باشید. چشم بی سیم بصورت وایرلس با دستگاه کد میشود و ارتباط بی سیم را با دزدگیر برقرار میکند. دوربین مدار بسته در مکانهای مختلف در محل کار شما به عنوان مانیتور عمل می کند و به شما امکان دسترسی به هرگونه رفتار غیرحرفه ای در محل کار را می دهد. باشد بسیاری از اینها برای حفظ امنیت خود به استفاده از دوربین های مدار بسته روی آوردند. دوربین های ثابت محدودیت های بارز خود را دارند به خصوص اگر فضای وسیعی برای پوشش وجود داشته باشد ، بنابراین ظهور دوربین های ثابت روی یک سکوی متحرک ، کنترل شده از یک مکان از راه دور ، مورد استقبال زیادی قرار گرفت. بنابراین نصب یک دوربین مدار بسته برای منزل در پشت بام نیز لازم است.

متناسب با محل مشخص شده برای نصب دوربین ها، نوع و مدل دوربین نیز باید مشخص گردد. با توجه به قیمت بالایی که دوربین هایی با این قابلیت دارند، ضبط صدا مسئولیت زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت دوربین های مداربسته می توان به مواردی همچون: برند، تکنولوژی ساخت، کیفیت تصویر، نوع لنز، قابلیت ها و جنس بدنه آن اشاره کرد. به همین دلیل بهتر است که حتما یک دوربین مدار بسته در درب پشتی ساختمان نیز نصب نمایید. دستگاه NVR (ان وی آر یا Network Video Recorder که برای سیستم دوربین های مداربسته شبکه استفاده میشود) و دستگاه VCR (وی سی آر برای سیستم دوربین های مداربسته آنالوگ استفاده میشود) نیز برای خرید در دسترس هستند. یک سر کابل RG (که به دو سرش فیش بی ان سی متصل است) را به دی وی ار و یک سر دیگر کابل را به دوربین مدار بسته متصل کنید.

بهترین شرکت نصب دزدگیر اماکن

اطمینان حاصل کنید که دوربین مداربسته تصویر تمام ورودیها و خروجیهای موجود در اتاق را پوشش داده و نزدیک به یک منبع انرژی برق مانند پریز برق است. در کنار این ها برای یک محیط صنعتی، یک دوربین مداربسته حتما باید دارای دوام خوبی باشد و بتواند در برابر گردو غبار، رطوبت و حرارت موجود در کارخانه ها و محیط های صنعتی پایداری کند. از دیگر نکات مهم در نصب دوربین های مداربسته در محیط های صنعتی این است که سیم ها و کابل ها باید به خوبی شرکت نصاب دزدگیر اماکن در تهران نصب شوند. یعنی این سامانهها میتوانند تشخیص دهند که حرکت ثبت شده برای انسان است یا به عنوان مثال حیوان خانگی؟ این نمای وسیعتر با کمک فیلمهای دوربین مداربسته حرارتی، تضمین میکند که افسران امنیتی میتوانند بهطور مؤثر مستقر شوند و حداکثر کارایی را به عملیات امنیتی میدهند. با وجود ماشین های گران قیمت و مدل بالا در پارکینگ احتمال دزدی و سرقت نیز بالا می رود.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

بهترین زاویه هر اتاقی برای نصب دوربین مدار بسته معمولاً کنجی از اتقاق است که دیوارها و سقف بههم میرسند. فرآیند انتقال تصاویر از این دوربین مشابه دوربین های آنالوگ روی پلت فرم کواکسیال است. 2. دوربین مداربسته را روی دیوار نصب کنید. است که شما را در نصب این تجهیزات امنیتی یاری می کند. با نصب دوربین در این مکان هم دسترسی به دوربین کم است و هم فضای بیشتری برای ضبط تصویر پوشش داده می شود.اگر منزل شما دارای حیاط است و فکر می کنید که سارقان بتوانند از طریق دیوار حیاط یا از طریق حیاط های مجاور و همسایه وارد منزل شما شوند، باید یک دوربین مداربسته هم برای حیاط ساختمان نصب کنید.

استفاده از فیش های بی ان سی آسان است و با چرخاندن پیچی که در انتهای فیش BNC قرار دارد، به پورت متصل شده قفل میشود. این گروه از دوربین های مداربسته برعکس سایر دوربین های آنالوگ، به دلیل استفاده از سیستم کدگذاری AHD قادر به ارسال تصاویر با حجم و رزولوشن بالا می باشند. پس می توان نتیجه گیری کرد برای شروع این شغل، نیاز به سرمایه گذاری برای محل کسب نمی باشد. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر میکنند. تنها با یک کیف ابزار می توان کار خود را شروع کنید. در این مرحله مشورت با فردی که برای نصب آمده است، بسیار کارآمد است. در ادامه این گفتار لازم به ذکر است که دزدگیرهای مناسب جهت نصب در منازل مسکونی دزدگیر آژیری و سیمکارتی هستند، این دزدگیرها برای انواع دیگر اماکن نیز مورداستفاده قرار میگیرند و بسیار مناسب و کارآمد هستند.

بنابراین با نصب دوربین مدار بسته می توانید امنیت پارکینگ منزل خود را فراهم کنید. مراحل نصب دوربین مدار بسته به این صورت است که ابتدا شما می بایست برای مکانی که قرار است دوربین را برای آن خریداری نمایید و به صورت کامل بررسی کنید. 3. دوربین مداربسته را به یک منبع تغذیه برق متصل کنید. سیستم امنیتی موردنیازتان میتواند شامل حداقل 2 یا 3 دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب میکنید) و منبع تغذیه باشد. شما میتوانید تمام دستگاههای موردنیازتان را بهصورت جدا تهیه کنید. 3. دوربین های مداربسته موردنیازتان را شخصاً خریداری کنید. در هنگام طراحی و در نظر گرفتن کابل برای تجهیزات در محل هایی نیاز به انشعاب کابل و توزیع آن بین چند دستگاه و یا ادامه قسمتی از آن کابل می باشد، که در این موارد جعبه تقسیم یا Junction Box این نیاز را مرتفع می نماید، به صورتیکه در کیفیت سیگنال خللی وارد نشود و از لحاظ ایمنی نیز حفاظت لازم را تامین نماید.

نصب دوربین آنالوگ نیز کار بسیار راحتی است. اولین قدم تهیه لیستی از نیازهایی است که در زمینه نظارت تصویری دارید. به همسایگان خود در زمان حادثه کمک کنید. تعداد یک تا سه دوربین مداربسته وایرلس indoor میتواند یک اتاق را کاملاً پوشش داده و تصویر را مستقیماً به کامپیوترتان ارسال کند. پکیجی دارای دو یا سه دوربین مداربسته (برای نظارت بر دربها)، و یک دستگاه DVR (دی وی ار) با فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) کافی برای ضبط دو یا سه روز ویدئو. در خانه های بزرگی که دارای سه اتاق خواب هستند، باید یک دوربین برای حال پذیرایی و سه دوربین برای اتاق خواب ها خریداری کنید. اگر قصد نظارت بر مکان بزرگی را دارید، از دوربین های مداربسته سیمی استفاده کنید، ولی اکثراً برای نصب دوربین مداربسته در خانه، سیستم دوربین مداربسته بیسیم (وای فای، وایرلس) چه از لحاظ سادگی نصب و چه از لحاظ سادگی سیستم، بهتر است.

نصب دزدگیر اماکن در منزل

پایین بودن کیفیت تصاویر ضبط شده و محافظت نکردن از سیستم رمزنگاری تصاویر از معایب این نوع دوربین مداربسته می باشند. وقتی تعداد دوربین های مدار بسته مورد نیازتان را مشخص کردید، باید دقیقاً نوع دوربین مداربسته ای که احتیاج دارید را مشخص کنید. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، میتوانید هزینهها را کاهش دهید، بهشرطیکه در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران زبده و صحیحی کمک گرفته باشید. همچنین باید دوربینهای مداربستهای نصب شوند تا درهای ورودی ساختمونها را کنترل کند.

بهترین شرکت نصاب دوربین‌ مداربسته

سیستم مرکزی نیز به یک گوشی موبایل متصل میشود و از آن طریق قابل کنترل است. ضبط صدا بدون اطلاع و رضایت در اکثر شرایط غیرقانونی است. این دوربین ها در شرایط آب و هوایی سخت کارایی خود را از دست نمی دهند. در این مطلب قصد داریم شما را با دزدگیر منازل و ویژگی های نصاب آن آشنا نماییم تا اگر برای حفاظت از منزل خود به دنبال وسیله ای با کیفیت و پرکاربرد هستید از آن غافل نشوید. البته وجود دستگاه هایی که در محل سیگنال تولید می کنند نیز ممکن است با ایجاد تداخل در سیگنال دوربین اثر منفی در قدرت سیگنال داشته باشند. در این حالت معمولا شرکتها و کارشناسان استفاده از دوربینهای بزرگ را نیز توصیه میکنند. اما بعضی سیستم های امنیتی دوربین مداربسته بهصورت پکیج ارائه شده و نصب سیستم امنیتی دوربین مداربسته را بسیار آسان میکنند.

یکی از مزایای استفاده از دوربین های مداربسته وایرلس (بی سیم یا وای فای)، امکان نصب آن بدون نیاز به ایجاد حفره روی دیوارهای خانه برای سیم کشی میباشد. در انتها با استفاده از پوشش های مناسب، روی سیم کشی و کابل ها را بپوشانید. برای اطمینان از انتخاب بهترین دوربین های مداربسته و دستگاه DVR (دی وی ار) میتوانید از سیستم مشاوره رایگان فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت استفاده کرده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. لازم به ذکر است بدانید؛ اگر کنترل پنلی را انتخاب نمایید که تجهیزات دزدگیر اماکن به صورت سیمی به آن متصل میشود، قابلیت ریموت یا اتصال از راه دور برای مخاطبان مهیا نیست؛ اما قابلیت ریموت فقط به مشتریانی ارائه میشود که در تجهیزات دزدگیر اماکن خود از اتصال بیسیم استفاده نمایند. نقطه نصب مناسبی را انتخاب کنید : در مسیر دید دوربین نباید هیچگونه شی یا لامپی باشد تا باعث شود در هنگام تصویر برداری دوربین نقطه دید کوری را داشته باشد.

بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن

دوربین هایی که قابلیت بزرگنمایی و چرخش دارند، فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. خرید یک دوربین گران دیجیتال با داشتن قابلیت چرخش و پوشش زیاد فضای اطراف از خرید دو دوربین آنالوگ ساده به صرفه تر است. دوربین نصب شده در این بخش باید تمام فضای اطراف را پوشش دهد. 4. یک دوربین مداربسته سیمی را به DVR متصل کنید. اگر لازم است دوربین را به بیرون از پنجره ببرید، قرار دادن لنز تا حد امکان نزدیک به شیشه و/یا نور پسزمینه فضای بیرونی (احتمالاً با چراغهای آشکارساز حرکت) دو اقدام کاهش تابش نور است که میتوان آنها را امتحان کرد. با این وصف می توان گفت که دوربین های امنیتی دارای انبوهی از مزایا و همچنین تعداد محدودی معایب هستند.

نصب دوربین مداربسته منزل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار