آموزش صرافی کوینکس Coinex آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

۳- از منوی باز شده گزینه برداشت یا withdraw را انتخاب کنید. ۲- برای از نوار منو در بالای صفحه گزینه دارایی asset را انتخاب کنید. ۵- برای بارگزاری اسناد هویتی خود توجه داشته باشید عکس سند هویتی را با در دست داشتن آن در روبه‌روی خود بارگزاری کنید.

– صرافی بای بیت Bybit

مهمترین مزیت این صرافی برای هموطنان، ارائه رابط کاربری با زبان فارسی و سرویس‌های گوناگون به کاربران ایرانی است. علاوه بر این مبلغ کارمزدها در این بستر معاملاتی بسیار منصفانه و شفاف تعیین می‌شود. لذا صرافی کوینکس به نسبت کل صرافی های داخلی در این خصوص از شرایط بهتری برخوردار است و می توانیم از این مزیت در راستای دستیابی به سود و اهداف خودمان استفاده کنیم.

رشد بی سابقه قیمت بیت کوین سندی بر صحت این سخن می باشد. سایت آموزشی ایتسکا در زمینه بازار های سرمایه گذاری داخلی و خارجی فعالیت داشته و سعی دارد دانشجویانی خبره در این زمینه تربیت کند. صرافی های بسیار زیادی در جهان وجود دارند که در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال فعالیت می کنند. در این سایت به معرفی و بررسی صرافی های مهم و معتبر که ایرانیان می توانند در آن ثبت نام کنند ، خواهیم پرداخت.

آموزش صرافی کوینکس Coinex آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس در این صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال با ارزهای فیات و تبادل رمزارزها امکان‌پذیر است. ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. – صرافی کوینکسسپس ثبت نام شما تکمیل می شود و پیام خوشامد برای شما ظاهر می گردد. آموزش فیوچرز کوینکسدر ابتدای کار باید مبلغی که می خواهید با استفاده از آن معاملاتی فیوچرز انجام دهید ، از حساب Spot به حساب Futures خود انتقال دهید. برای این منظور از قسمت پایین روی گزینه Transfer کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود. آموزش ثبت نام کوینکس با موبایلاین مورد به این معنی است که تا 24 ساعت امکان برداشت ارز از حساب ما مقدور نمیباشد و صرفا برای افزایش امنیت حساب است.

اگر بخواهید بدون فیلترشکن وارد بشید، می تونید از دامنه coinex.network هم استفاده کنید یا از اپلیکیشن کوینکس. چگونگی محاسبه کارمزد از دیگر تفاوت‌های اصلی بخش فیوچرز کوینکس و مارجین بشمار می‌آید. متاسفانه کوینکس برای احراز هویت فقط پاسپورت قبول می کنه. اگر این سه کار را انجام ندادید و مشکل حل نشده به پشتیبانی کوینکس اطلاع دهید. +از قسمت اکانت Account به قسمت Account Level بروید، می بینید که کادر برداشت تا ۱۰ هزار دلار برای شما خورده شده.

چون برای کار کردن با آنها بعضی مواقع به مشکل می خورید و نیاز به پشتیبان دارید. اما نرم افزاری ها رایگان هستند و روی گوشی تون سریع نصب میشن. اشکالی نداره، کوینکس به خاطر امنیت شما این پیغام را میده. اما سعی کنید همیشه از یک کشور بهش متصل بشید که اگر کسی خواست شما را هک کند مطلع شوید. بر خلاف معاملات فیوچر سنتی، در معاملات فیوچر perpetual قیمت‌ها باهم یکسان بوده و یا بسیار به هم نزدیک می‌باشند. به طور خلاصه، تفاوت اصلی مابین معاملات فیوچر سنتی و معاملات فیوچر Perpetual در تاریخ سررسید این قراردادها می‌باشد.

نکته مهم دیگر اینکه در صورتی که توکن CET را خریداری کرده و در کیف پول ارز دیجیتالی خود در صرافی ذخیره کرده این امکان را دارید که در کمیسیون مبادلات خود به میزان 30 درصد تخفیف را دریافت نمایید. برای فعال سازی می توانید براساس تصویر زیر اقدام نمایید. این صرافی که از سال 2017 تاکنون راه اندازی شده است که به شما این امکان را می دهد تا معاملات خود در بازار ارز های دیجیتال را انجام دهید.

به همین دلیل بعد از ثبت نام و ورود به صرافیمی بایست برای ایجاد امنیت بیشتر تنظیماتی ثبت نام صرافی کوینکس را انجام دهید. برای آشنایی با نحوه پیاده سازی این تنظیمات با ما همراه باشید. در این مرحله از ثبت نام در coinex، براساس تصویر ذیل که مشاهده می فرمایید نخست گزینه send cod را انتخاب کرده تا یک کد به پست الکترونیکی شما فرستاده شود.

فروش و خرید ارزهای دیجیتال

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار