آموزش صرافی کوکوین آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین Kucoin + ویدئو میهن سیگنال

چنانچه این نرم‌ افزار را نصب کرده‌ اید، بر روی گزینه Already installed, آموزش ثبت نام کوکوین continue کلیک کنید تا در ادامه یک کلید خصوص به شما نشان داده شود. در گام بعدی می بایست آن را کپی کرده و در نرم‌ افزار Google Authenticator ثبت نمایید. این کلید خصوصی را حتما برای خودتان هم در محل دیگری یادداشت و نگهداری کنید. برای احراز هویت به سطح بعدی مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ادامه کلیک کنید و یک عکس از خودتان با در دست داشتن مدرک شناسایی و یک یادداشت با فرمت زیر آپلود نمایید. عکس باید کمتر از 4 مگ حجم داشته باشد و فرمت آن JPG یا PNG باشد.

به این معنا که اگر اکانت شما دست کسی غیر از خودتان افتاد، توانایی سوء استفاده از وی سلب خواهد شد. با فعال شدن این گزینه شما به صفحه‌ی زیر منتقل می‌شوید. سپس می بایست این آدرس را از طریق گزینه Copy Address کپی نمایید و آن را در کیف پول یا صرافی مورد نظر برای انتقال دارایی به کوکوین بارگذاری نمایید تا تراکنش تکمیل گردد. معاملات مارجین به روشی گفته می شود که معامله گر به منظور انجام معاملات خرید و فروش خود از سرمایه ای که صرافی در اختیار او می گذارد، بهره مند می شود.

در شرایطی که بازار به‌هم‌ریخته، نیاز نیست منتظر گذشت زمان لازم برای بازشدن ارزهای خود باشید. در این شرایط درحالی‌که ارزهای خود را استیک کرده‌اید در بازار نیز مشارکت می‌کنید. می‌توانید در این استخر ثبت نام کرده و سود کسب کنید و یا از پیشنهادهایی که با زمان محدود ارائه می‌شوند استفاده کنید. این استخر به شما و همه کاربران کوکوین این امکان را می‌دهد تا درآمد غیرفعال داشته باشید. همان‌طور که گفته شد این صرافی از تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند به همین دلیل دست شما برای انتخاب باز است.

با کلیک روی Markets در سایت صرافی کوکوین وارد منوی بازارهای موجود ( جفت‌ارزهای موجود برای معامله) در صرافی KuCoin می‌شوید که به دو دسته نقدی و آتی تقسیم‌بندی می‌شوند. این صرافی دارای پلت‌فرمی مناسب برای معامله‌گران تازه‌وارد و حرفه‌ای است و دارای ابزارهای متنوعی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. همچنین صرافی KuCoinاز نقدینگی مناسبی برخوردار و نرخ‌ کارمزد معاملات در آن نسبتا پایین است. بله کاربران ایرانی می توانند با استفاده از ابزارهای تغییر آی پی اقدام به افتتاح حساب در صرافی کوکوین نمایند. همانطور که اشاره شد احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری نیست و پس از ثبت نام در صرافی کوکوین می توانید آغاز به فعالیت در این صرافی نمایید. پس از آشنایی با مراحل واریز و برداشت، انجام معاملات و خرید فروش به گزینه‌ی بعدی یعنی پشتیانی صرافی می‌پردازیم که مسئله‌ی مهمی برای کاربران مخصوصا کاربران جدید است.

محدودیت معامله فیات به کریپتو نیز به ۱۴۰۰ USDT در یک روز افزایش پیدا می‌کند. همانطور که در بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین توضیح داده شد، ثبت‌نام اولیه در این صرافی، فقط نیازمند آدرس ایمیل شما است. کاربرانی که با سطح احراز هویت نشده اقدام به ثبت نام درصرافی KuCoinمی‌کنند، محدودیت‌هایی برای برداشت و خرید خواهید داشت. با توجه به فعالیت هزاران معامله‌گر ایرانی در کوکوین، در این مقاله نحوه ثبت‌نام و فعالیت در این صرافی بزرگ را آموزش دادیم.

آموزش صرافی کوکوین آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین Kucoin + ویدئو میهن سیگنال بند قصد اهراز هویت توصرافی کوکوین را داشتم بعد تو قسمت وریفای درخواست عکس با نوشته کد داینامیک میخواد . این کد داینامیک کجای برنامه هست ممنون از راهنماییتون. زمانی که از بخش کابردی خود به Assets وارد می شوید، همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید موجودی شما در بخش حساب اصلی یا همان Main Account نمایش داده می شود.

ویژگی های صرافی Kucoin

صرافی کوکوین عملکرد Stop Order را در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ ارتقا داد. پس از ارتقا، سیستم دیگر دارایی های موجود در حساب شما را برای Stop Order تا زمانی که راه اندازی نشده باشد، از قبل مسدود نمی کند. توقف بازار سفارشی است که برای خرید یا فروش با قیمت فعلی صورت می گیرد. روی آواتار یا همان تصویر پروفایل در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و “Account Security” را در منوی کشویی انتخاب کنید.

آموزش استخراج ارز هلیوم (Helium)

اینگونه حالت ثبت نام با ایمیل به جای شماره تلفن موبایل برای شما فعال می‌شود. سپس ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه Send Code کلیک کنید تا کد به ایمیل شما ارسال شود. بعد در قسمت Email Verification Code کد تایید را از ایمیل خود وارد کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار