آموزش رایگان فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته به صورت خودآموز سریع آسان

در این تمرین از فتوشاپ CC استفاده کرده ایم، اما از نسخه های قبلی نیز می توانید استفاده کنید. در این قسمت از آموزش فتوشاپ، قصد داریم تا به طریقی بسیار ساده نحوه ی آموزش کوچک کردن بینی در فتوشاپ را آموزش دهیم. در این قسمت از آموزش فتوشاپ، طریقه ی برداشتن و پاک کردن لبه های عکس با استفاده از Quick Mask و Gaussian Blur را یاد خواهیم گرفت. در این قسمت از آموزش فتوشاپ طریقه ی برش عکس با ابزار lasso ، جهت استفاده در عکسی دیگر را فرا خواهیم گرفت. مانند هر نرم افزار دیگر و هر نوع سبک تعلیم رایج دیگر می توانید فتوشاپ را از راه های مختلفی یاد بگیرید. ویدیوهای آموزشی بسیاری برای آموزش فتوشاپ پروژه محور مشاهده کردیم.

کارت گرافیک

آخرین روشی که میتوانید از طریق آن وارد بازار پردرآمد فتوشاپ شوید این است که فایل های گرافیکی لایه باز مانند کارت ویزیت و تراکت طراحی کنید و با فروش آن به سایت های مرتبط اقدام به کسب درآمد بالا از این طریق نمایید. پس از یادگیری فتوشاپ میتوانید از آن در زمینه های مختلفی مانند عکاسی، آتلیه ها، بازاریابی و تبلیغات، شرکت های طراحی، کسب و کارهای الکترونیک، طراحی وب سایت شرکت طراحی گرافیک ها و … استفاده کنید. به طور کلی فتوشاپ در هر شغل و زمینه ای که با هنر در ارتباط باشد به کار میرود.

سلام خیلی عالیه من معمولا پایین سایت ها نظری نمی نوشتم ولی دیگه این دفعه واقعا دلم نیومد ممنونم از آموزش خوبتون. من از سال که سوم دبیرستان (هنرستان ) بودم و اون موقع با فتوشاپ 7 به ما آموزش اونهم خیلی مبتدی و در نهایت یکمی آشنا شدم با فتوشاپ و نرم افزار های Adobe . اگر امکانش هست تصاویری که در آموزش از اونها استفاده کردید را هم در سایت بذارید. ضمن تشکر وقدردانی از مرحمت دست اندرکاران مربوطه ، به جرات می تونم بگم یک پکیج آموزشی فوق العاده وبی نظیر هستش. اگر روی دانلود کلیک کردید و ویدیو باز هم پخش شد، بعد از پخش ردن روی علامت سه نقطه پایینش کلیک و گزینه دانلود یا ذخیره را انتخاب کنید.

  • آیا خوب نیست اگر بتوانید فقط یک دکمه را فشار دهید و به طور جادویی، فتوشاپ همان کاری را که می خواهید انجام دهد؟ تعداد زیادی میانبر فتوشاپ وجود دارد که دقیقاً این کار را انجام می دهد.
  • برای این کار پس از انتخاب ابزار Clone Stamp، موس را روی بخشی که قصد انتخاب آن را داریم نگه داشته، کلید alt را فشار می‌دهیم و چپ کلیک می‌کنیم.
  • همچنین در صورتی که بخواهید فتوشاپ ۲۰۱۷ را یاد بگیرید میتوانید به بخش پایین تر مراجعه کرده و ۲۳ قسمت از ۱۰۳ قسمت آموزش را به صورت رایگان مشاهده کنید و در صورت تمایل پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷ را با قیمت بسیار پایین تری خریداری کنید.
  • با ابزار Patch، یک طرح کلی با فرمی آزاد در اطراف قسمتی از تصویر که مشکل دارد ترسیم کنید.
برای پخش ویدیو های دانلود شده نیاز به نرم افزار پلیر مخصوص (با امکانات پیشرفته ویژه دوره های آموزشی) دارید که لینک دانلود و نحوه استفاده از آن در پنل کاربری شما قرار گرفته است. قطعا هدف این دوره ورود به بازار کار هست که در پایان دوره و انجام تمرین ها این اتفاق برای کاربر خواهد افتاد.کافی است دوره آموزش فتوشاپ را به ترتیب قسمت ها ببینید و به پایان برسانید.در طول دوره و در انتهای دوره تمرین و طراحی قطعا کمک کننده خواهد بود. سیاست کلیک سایت این هست که اگر کاربری مبلغی برای یکی از دوره های آموزشی پرداخت کرد بتواند با ورود به بازار کار در حوزه مربوطه چندین برابر مبلغ دوره را به عنوان حقوق دریافت کند که طبیعتا دوره صفرتاصد فتوشاپ هم ازاین قاعده مستثنی نیست. مهمترین ابزار برای سلکت کردن در فتوشاپ به نظر من ابزار پن می باشد. ابزار Pen در فتوشاپ مسیرها و اشکالی را ایجاد می کند که می توان آنها را کپی و دستکاری کرد تا انتخاب ها، ماسک ها و اشیاء پیچیده ایجاد شود.

سلام ممنونم خیلی دوره فتوشاپ مرتب و دسته بندی شده و کامل هست. یک سؤال داشتم.من تایپ می کنم ولی برعکس تایپ می شود و بهم نمی چسبد. آپدیت جدید هم به پنل شما اضافه شده که میتونید از اون استفاده کنید.

برای پیدا کردن منابع آموزش ویدیویی علاوه بر این که یوتیوب بزرگترین مرجع آموزش ویدیویی در جهان می‌باشد سایت‌های مختلف ایرانی و غیرایرانی وجود دارند. همچنین اپلیکیشن‌هایی نیز برای سیستم عامل‌های مختلف به وجود آمده که در آن آموزش فتوشاپ رایگان ارائه می‌شود. همچنین شما قادر خواهید بود برای خود یک صفحه در اینستاگرام طراحی نمایید و با قرار دادن نمونه کار های گرافیکی خود مانند لوگو ، کارت ویزیت ، کاور موزیک و … در پیج فالور جذب نمایید و با تبدیل کردن آنها به مشتری به درآمد دست یابید.

عینک هوشمند فیس بوک رونمایی شد/ عکس

اگر میخواهید با پروژه های حرفه ای تری در دنیای فتوشاپ اشنا شوید و برای طراحی های خود از آن ها ایده بگیرید مشاهده فیلم های آموزشی سایتیوتیوب نیز به شما پیشنهاد میشود. یکی از خدماتی که اساتید آریا تهران ارائه میدهند آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان میباشد. شما میتوانید به عنوان یک عکاس آماتور و یا حتی حرفه ای هرآنچه برای کار با نرم افزار فتوشاپ نیاز است را یاد بگیرد و از مهارت های کسب شده کسب و کار خود را رونق بخشید. روتوش و ادیت تصاویر یکی از مهارت هایی است که تکمیل کننده کار عکاسان است و اگر عکاسی بتواند این مهارت را خود کسب کند میتواند هنر خود را گسترش دهد و به همگارن در زمان کوتاهتری معرفی کند. فتوشاپ ابزارهای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا تصاویر خود را تغییر اندازه دهید، تغییر شکل دهید، افکت به آنها اعمال کنید ، سوژه را از پس زمینه جدا کنید. برای اینکه بتوانید همه این موارد را به درستی انجام دهید باید با ابزار های مختلف فتوشاپ آشنا باشید تا بتوانید از هر ابزار در قسمت مناسب و برای کار مناسب استفاده نمایید.

آموزش رایگان فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته به صورت خودآموز سریع آسان

اگه میدونید فتوشاپ چیه از این پاراگراف بگذرید ولی اگه نمی دونید به خوندن ادامه بدید! فتوشاپ یا به قول خارجی ها photoshop بهترین نرم افزار کار با تصویره. یعنی اگه شما بخواین کَلِّه یکی دیگه رو بذارید روی بدن یکی دیگه فتوشاپ بهترین ابزاره. اگه بخواید معدل کارنامه دوم دبستان تون رو تغییر بدید بهترین ابزاره!

آموزش فتوشاپ به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفتهفتوشاپ کاربردهای بسیار فراوانی دارد و در حرفه های مختلفی به عنوان ابزار اصلی به حساب می آید. نحوه برش زدن و تغییر اندازه تصاویر، ایجاد کادرهای انتخاب دقیق، کار با لایه ها و ماسک ها، روتوش تصاویرو استفاده از Smart Object ها و لایه های Adjustment را فرا می گیرید تا تغییرات غیرمخربی را روی تصاویر خود اعمال کنید. همچنین نکاتی درباره کار با متون و افکت های لایه به شما آموزش می دهیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار