آسانسور چیست؟ انواع و کارایی هرکدام + قیمت خرید و فروش اسانسور سخاوت

تکنسین ها، بیشترین افرادی هستند که جان خود را در حوادث مرتبط با آسانسور از دست می دهند. گروه اول کسانی هستند که به دنبال دستگاه جدید برای پروژه‌های در حال ساخت هستند. گروه دوم کسانی که به فکر تعمیر و نگهداری دستگاه‌های موجود هستند. ادامه شغل به صورت حرفه‌ای باعث شده همیشه سعی کنند با فنون روز آشنا باشند. این پیگیری و بروز بودن سبب می‌شود همیشه راه حل‌های بهتری برای انجام کار بیابند. به دلیل انجام مستمر کار، با مشکلاتی که احتمالا ایجاد می‌شود، آشنا بوده و راه حل آن را قبلا یافته‌اند.

هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. اگر همچنان درون ساختمان هستیم، یعنی هنوز به انتهای سفر رشد معنوی‌مان نرسیده‌ایم. در نظر داشته باشید که برای برابرسازی واژگان بیگانه لزومی بر تعریف دقیق و گرته برداری دقیق نیست، می توان صرفا آن واژه را فارسی سازی کرد. یا اینکه واژه ی جامع تری انتخاب میکردند که هم معنی بالا بردن دهد و هم معنی پایین بردن بدهد. بدلیل قطع شدن واتساپ ، استعلام قیمت کالا ها در برنامه سروش امکان پذیر است.

  • شرکت اوتیس آمریکا نیز اقدام به خرید زمینی در شهر صنعتی ساوه نموده و برنامه‌ریزی برای تأسیس کارخانه می‌کند.
  • برای نمونه به جای واژه فرانسوی آسانسور می توان از واژه آسانسر ( آسانسُر ) به چم آسان سر دهنده و سر خوردن بهره بر، در اینصورت تنها نیاز است یک واو رو پاک کنیم و تغییری در گفتار هم نیاز نیست.
  • لطفا با تیم کارشناسان فروش شرکت آسانسور سخاوت تماس برقرار نمایید.
  • این آسانسورها توسط موتور الکتریکی کار میکنند که دو وزنه بر سر یک نخ که از روی یک قرقره عبور میکند تشکیل شده است.
  • همکاران ما می توانند به بهترین شکل ممکن بالابر مورد نظر شما را نصب و آن را راه اندازی نمایند.
آسانسور چیست؟ انواع و کارایی هرکدام + قیمت خرید و فروش اسانسور سخاوت موتور اسانسور کششی روملس در داخل چاهک قرار دارد و جایگزین مناسبی برای آسانسورهای قدیمی و سنتی می باشد. فضایی است كه ریل و برخی از تجهیزات آسانسور در آن نصب می شوند و كابین و وزنه تعادل در این مكان حركت می نمایند، معمولاً با دیواره ها، درهای طبقات و درها و دریچه های اضطراری محصور می گردد. در آسانسورهای نما باز قسمتی از دیواره ها ممكن است محصور نباشد. فك های گوه ای شكل در داخل یك قطعه چدنی هرمی شكل كه به پائین ترین عضو یوك كابین وصل است جا زده می شوند دو فك روی هر ریل راهنما عمل می كنند.

۳. خواب رو به پایین حرکت کردن در آسانسور

می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات تماس و مشخصات بسیاری از شرکت های آسانسوری در منطقه خود را مشاهده کنید و با آنها برای اطلاع از مشخصات و قیمت اسانسور مورد نظرتان تماس آتیس لیفت بگیرید. آسانسور ویلچر بر یا همان آسانسور مخصوص حمل ویلچر در بسیاری از ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری الزامی است. در واقع این دستگاه اسانسوری است که متناسب با استفاده افراد کم توان و معلولین با ویلچر طراحی شده است. ظرفیت اسانسور ویلچر بر باید 600 کیلوگرم معادل 8 نفر باشد و ابعاد مفید کابین باید عرض 110 و عمق 140 داشته باشد. همچنین نوع درب ها باید اتوماتیک باشد و عرض بازشوی درب 90 سانتمتر در نظر گرفته شود. مسئله ای که آسانسور ها در آن دوران با آن مواجه بودند، مسئله ی امنیت در انواع آسانسور ها بود.

برای نصب آسانسورهای شیشه‌ای از این نوع آسانسور استفاده می‌شود چون امکان نصب شیشه‌ها در وجه‌های مختلف آسانسور وجود دارد. اگر در خواب هنگام سواری درون آسانسور گیر بیفتیم این خواب می‌تواند سریعا به کابوس تبدیل شود. ما درون اتاقکی گیر افتاده‌ایم که نمی‌توانیم بالا یا پایین برویم.

لیست قیمت کلیه قطعات آسانسور – 1401/07/30

آسانسورها به دلیل برخورداری از سیستم های امنیتی ضد سقوط و پاراشوت، هزینه نصب و راه اندازی بسیار بیشتری از بالابرها دارند. با توجه به نوع ساختمان و محل آن ظرفیت آسانسور باید منطقی و مناسب باشد. پس از آن که ترافیک و میزان تردد آسانسور تحلیل و محدودیت های ابعاد آن بررسی شد.

کانسپت اصلی در مکانیزم آسانسورهای کششی بهره گیری از وزنه های تعادل برای جبران وزن کابین و بار آن است. سیستم به نحوی طراحی شده که با چرخش موتور کابین آسانسور در یک جهت و وزنه های تعادل در جهت دیگر حرکت میکنند. بدین ترتیب نیروی کمتری برای به حرکت درآوردن کابین مورد نیاز است. آسانسور وسیله ای دائمی است برای جابجایی افراد و یا بار بین طبقات ساختمان. این وسیله دارای یک کابین است که مسافر و بار داخل آن قرار گرفته و از طریق یکی از مکانیزم های محرکه در مسیر قائم و مقید حرکت می کند.

حداکثر سرعت این پیستون هم چیزی در حدود 200 فوت در دقیقه است. برای تولید نیرو در چنین آسانسورهایی باید موتورخانه برای آن ها ایجاد شود که مکان آن می تواند بالای چاهک آسانسور باشد. البته این آسانسورها هم می تواند با چاهک و هم بدون نیاز به چاهک طراحی و به بازار عرضه شود. یکی از مهم ترین ایمنی های آسانسورها، تعمیر و نگهداری آسانسور است. به دلیل قدیمی بودن تجهیزات، محیط‌های خشن، استفاده طولانی مدت و استفاده نادرست؛ آسانسورها باید در فواصل زمانی معین تعمیر و نگهداری شوند تا کارکرد و ایمن نگه داشته شوند. تعمیر و نگهداری آسانسور یک زمینه بسیار تخصصی است و به متخصصین ماهر در بازه های زمانی مناسب نیاز دارد.

تنها عامل محدودکننده استفاده از این آسانسورها، هزینه اولیه بسیار زیادی است که به سازنده تحمیل می‌شود. حتی ازنظر ایمنی نیز قابلیت بسیار بهتری در مقایسه با سایر انواع آسانسورها دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا در آینده با کاهش هزینه‌های اولیه ناشی از نصب و راه‌اندازی این آسانسورها، به‌عنوان جایگزین اصلی برای انواع دیگر مطرح خواهند شد یا خیر. در آسانسور کششی، از موتور آسانسور، برای بالا و پایین بردن کابین آسانسور و از کادر وزنه، برای کاهش فشار وارد بر موتور استفاده می‌شود.

تابلو فرمان دو سرعته السا بدون کارکدک آسانسور

اخیراً سازندگان با سابقه آسانسور مانند آسانسور اوتیس و میتسوبیشی الكتریك، موتورگیربكس هائی برای سرعت تا 5 m/s با استفاده از چرخ دنده های مارپیچ با راندمان بالا و با دو مرحله كاهش ساخته شده اند. موتور گیربكس شامل موتور سه فاز A.C و تغییر سرعت از طریق تغییر فركانس صورت می گیرد. درهر حال چرخ دنده های مارپیچ برای سرعت های بیشتر از 2.5m/s مصرف می شوند و برای سرعت های پایین تر ازهمان چرخ دنده های حلزونی استفاده می شود. مانند حمل بارهای سنگین و حمل بارهای بیمارستانی و حمل مسافرین در ساختمان بالای 5 طبقه به ویژه آسمان خراش و برج ها و حمل مصالح و بسیاری از كارهایی كه در صورت نبودن آن، انسان می بایستی رنج محنت بسیار متحمل می شد برای انجام آن. آسانسور هوشمند یکی از سیستم های آسانسور به شمار می رود که با پیشرفت در دانش و فناوری طراحی و ساخته شده است. در این نوع از آسانسورها دستگاهی تعبیه شده است که فرد بدون آن که شاسی را لمس کند، با استفاده از یک کارت هوشمند، به طبقه مورد نظر جابجا می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار